A garancia nem hagyható figyelmen kívül, amikor eldöntjük, hogy melyik fogászati klinikát választjuk. Véleményünk szerint ez az egyik legfontosabb tényező, amely megkülönbözteti az egyik klinikát a másiktól.
A Rosental Dental-nál garantáljuk, hogy kizárólag a legmagasabb minőségű anyagokkal és technikákkal dolgozunk a szakma szabályainak betartásával és a tudomány mai állása szerint. A szájban alkalmazott anyagok biokompatibilisek és mind hivatalos, nemzetközi szabványoknak megfelelő minősítéssel rendelkeznek.
A Rosental Dental széleskörű garanciát kínál Önnek, mert bízunk a magas színvonalú kivitelezésben és az általunk használt anyagok kifogástalan minőségében. Garanciális feltételeink magukért beszélnek. Csak a legmagasabb színvonalon dolgozó fogászati klinika tudja biztosítani ezeket a nagyvonalú garanciális feltételeket.
A Rosental Dental-nál úgy gondoljuk, hogy a garanciavállalásunk egyfajta biztonsági hálóként szolgál, nyugalmat ad pácienseink számára a rendelő falain kívül is. Büszkék vagyunk arra, hogy a kimagasló szakmai színvonalnak, a felelős és körültekintő eljárásnak köszönhetően nálunk nagyon ritkák a garanciális esetek, illetve arra is, hogy a kommunikációnk egyenes, transzparens, őszinte: a feltételek minden részletét világosan és könnyen érthető módon mutatjuk be.
A garanciális feltételek rendeltetésszerű használat mellett érvényesek. A garancia érvényesítésének feltétele a garanciális feltételek maradéktalan betartása és teljesítése a páciens részéről, különösen, de nem kizárólag ideértve a kezelés folytatását és a kezelési fázisok közötti gyógyulási időszakok pontos betartását is az orvossal egyeztetett időpontok szerint. Alapkövetelmény az éves kontroll, a kezelőorvos utasításainak betartása és az évenkénti professzionális szájhigiénés kezelés. További feltételek: jó szájhigiénia, a fogpótlás megfelelően tisztántartott, használata rendeltetésszerű, kizárólag fiziológiás rágóerőknek van kitéve, amik nem vezetnek a fogmű túlterhelődéséhez, a fogmű nincs kitéve traumának, csont- és ínybetegségnek, minden számla kiegyenlítésre került.
Jogos fogtechnikai probléma esetén a Rosental Dental vállalja a felmerülő fogászati és fogtechnikai munkák költségét, továbbá külföldön élő páciensek számára (fogturizmus keretén belül ellátott páciensek részére) biztosítja a szállást a kezelés teljes időtartama alatt, ugyanakkor nem vállalja az utazással összefüggő költségek térítését (pl. repülőgy). A Rosental Dental nem vállal garanciát az ideiglenes koronákra, -hidakra, és -fogsorra, kizárólag a végleges fogművekre és fogpótlásokra.
Garanciális periódus
- Implantátum (az anyagra értendő)élethosszig
- Fém és kerámia alapú fogpótlások5 év
- Héjpótlás2 év
- Teljes lemezes fogpótlás1 év
- Kivehető fogpótlás műanyag részei1 év
- Kivehető fogpótlás fém részei3 év
Munkánk során mindig a tökéletes eredményre törekszünk. Azonban a legnagyobb körültekintés ellenére is előfordulhatnak a pácienstől és tőlünk független nem várt események, komplikációk. Ennek oka az, hogy a fogászati beavatkozásokat, mint minden orvosi eljárást, élő szervezeten végzik, így soha nem zárhatók ki teljesen biológia tényezők, anatómiai sajátosságok, egyéni reakciók.
A Rosental Dental fenntartja a jogot arra, hogy bizonyos esetekben csökkentse vagy érvénytelenítse a garanciális vállalást. A garancia nem terjed ki az alábbi esetekre:
- Az előre nem látható megbetegedései a fognak
- Ideiglenes fogsor, ideiglenes korona vagy híd, ideiglenes tömés
- Rossz szájhigiénia, fogpótlás elhanyagolása
- Trauma, baleset, sportsérülés
- Dohányzás
- Újonnan kialakuló, egészséget érintő szisztémás megbetegedés a kezelés befejezése után
- Bruxizmus
- Pszichés betegségek
- Klinikánkon kívül történő fogorvosi kezelés esetén
- Gyökérkezelés, csontpótlás és fogfehérítés
- A kezelőorvos utasításai ellenére az éjszakai sín mellőzése
- Komplex kezelési terv elutasítása
- Harapásbeállítás elmulasztása
Mi a teendő garanciális probléma esetén?
Kérjük kedves pácienseinket, hogy bármilyen kérdés, kétség vagy probléma esetén bátran keressen meg bennünket, mi mindig készséggel állunk pácienseink rendelkezésére. Nem engedjük el pácienseink kezét mindaddig, amíg nem találjuk meg a mindenki számára teljesen megnyugtató megoldást.
A páciens a panaszok megjelenését követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen időpontot kezelőorvosához, hogy mielőbbi megoldást kínálhassunk a problémára.
Fontos, hogy amennyiben a páciens a velünk történő konzultáció nélkül más fogászat szakembereit bízza meg a korrekciós munka elvégzésével, azzal a garancia automatikusan érvényét veszti.